جدیدا و در روزهای منتهی به انتشار بازی اظلاعات زیادی از بازی منتشر شده! با مسترگیمرز مرجع بازی ها همراه باشین تا آخرین اطلاعات از بازی God of War Ragnarok رو در اختیار شما بگذاریم.
سخهی فیزیکی گاد آو وار رگناروک بیش از یک هفته قبل از انتشار رسمی توسط برخی از خردهفروشیها در دسترس بازیکنها قرار گرفت که باعث افشای اطلاعات و اسپویلهای بسیار قابلتوجه در سراسر اینترنت شد.توسعهدهندگان بازی God of War Ragnarok از این وضعیت راضی نیستند. کوری بارلوگ، کارگردان بازی God of War محصول ۲۰۱۸ و مدیر نوآوری سانتا مونیکا اخیرا با انتشار یک توئیت تازه ناامیدی خود را ابراز کرد و گفت که این وضع «انصافا بسیار ناامیدکننده» است. این بازیساز برجسته پس از عذرخواهی از طرفداران برای اسپویلها اضافه کرد که «هیچ یک از ما نمیخواستیم این اتفاق رخ دهد».
سخۀ Ragnarok شامل پنج درجۀ سختی خواهد بود و حالت جدید اضافه شده از نظر سختی بین حالتهای بالانس و داستانی قرار میگیرد.
درجههای سختی بازی God of War Ragnarok شامل:
Give Me a Story
Give Me Grace
Give Me Balance
Give Me No Mercy
Give Me God of War
خواهد بود.
در حالی که Give Me No Mercy مشابه حالت سختی Give Me a Challenge در God of War 2018 خواهد بود، حالت Give Me Grace، سطح دشواری جدید بازی، ایمن تر از حالت تعادل خواهد بود و دشمنان کمتر به بازیکن حمله می کنند. توسعه دهندگان تغییراتی در این حالت ایجاد کرده اند که به بازیکنان کمک می کند تا زاویه دوربین را مدیریت کنند و دیگر نیازی به نگرانی در مورد حمله دشمنان از جهات مختلف نداشته باشند.
به طور کلی، دشواری های بالاتر تغییرات جزئی را دریافت کرده اند تا دشمنان باهوش تر و “سخت تر” شوند. این بار، اگر بازیکنان برای پیشرفت در حالت Give Me God of War مشکل داشته باشند، می توانند آن را به حالت ساده تر تغییر دهند. با این حال اگر نظرشان عوض شود، نمی توانند در اواسط بازی به این سختی برگردند.
این درجه های سختی به صورت دلخواه در هر زمان ازبازی قابل تغییر هستند.
سیستم Transmog این امکان را فراهم میکند که آمار یک زره بهخصوص را حفظ کنید، در حالی که ظاهر و شکل مورد دیگری را برای آن در نظر میگیرید. این بدان معناست که دیگر نیازی نیست صرفاً به دلیل آمار و قدرت بالاتر یک زره، ظاهر نهچندان جذاب آن را تحمل کنید و میتوان ظاهرش را با یک زره جذابتر عوض کرد.
استودیو سانتامونیکا جزئیات دو حالت Favor Quality و Favor Performance را روی پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ۵ منتشر کرد.
در حالت Favor Performance، کنسول پلی استیشن ۵ بازی را با رزولوشن ۱۴۴۰-۲۱۶۰p و با نرخ فریم ۶۰ اجرا می کند. با فعال کردن گزینه High Frame Rate، رزولوشن تصویر به ۱۴۴۰p ثابت کاهش می یابد تا شاهد ثبات بیشتری باشیم. نرخ فریم
در حالت Favor Quality، پلی استیشن ۵ God of War Ragnarok را با وضوح ۲۱۶۰p یا Native 4K اجرا می کند. با این حال، نرخ فریم بازی به ۳۰ فریم در ثانیه کاهش می یابد. فعال سازی گزینه High Frame Rate در این حالت رزولوشن را به ۱۸۰۰p کاهش می دهد تا بتوانیم نرخ فریم هدف ۴۰ فریم بر ثانیه را مشاهده کنیم.
در پلی استیشن ۴ استاندارد خبری از آپشن های گرافیکی نیست و شاهد اجرای بازی با رزولوشن ۱۰۸۰p و نرخ فریم ۳۰ هستیم. با این حال، در پلی استیشن ۴ پرو، حالت Favor Performance بازی را با وضوح ۱۶۵۶-۱۰۸۰p و نرخ فریم رایگان اجرا می کند. حالت Favor Quality در این کنسول نیز وضوح ۱۴۴۰-۱۶۵۶p و نرخ فریم ۳۰ را هدف قرار می دهد.
متشکریم که همراه مسترگیمرز مرجع بازی ها هستین.
خوشحال میشیم نظر خودتون رو راجع به گیم نیوز “آخرین اطلاعات از بازی God of War Ragnarok ” زیر همین مطلب برامون ارسال کنین.
خوشحال میشیم که اگر این مقاله واقعا براتون مفید بود ما را در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید.